Spomladanska utrujenost: kako se z njo spopasti in dvigniti raven energije

Spomladanska utrujenost: kako se z njo spopasti in dvigniti raven energije

19.04.2021

Sonce sije, rože cvetijo, vsi okoli tebe uživajo v toplejšem vremenu, ti pa bi vse dneve prespal/a. Kaj se dogaja? Gre za spomladansko utrujenost. Gre za sindrom pri katerem naše telo pošilja signale, da nam primanjkuje počitka in/ali pomembnih elementov za delovanje organizma. Pozimi pojemo manj svežega in zelenjave, pa tudi sonca manj. Zaradi tega je pomanjkanje vitaminov ter mikro in makro elementov precej pogosta težava. Posledično smo bolj utrujeni, šibki, imamo manj energije. Tudi nenadna sprememba vremena, naše telo dodatno obremeni, zato smo bolj dovzetni za različne alergije, infekcije.  

Kako se spopasti s spomladansko utrjenostjo?

POČITEK: Najprej, vzemi si čas za dodaten počitek. Če občutiš, da ti manjka energije je najpomembneje, da paziš, da spiš dovolj časa. Potrudi si zagotoviti vsaj 6-7 ur spanja na noč in s tem telesu dati čas za regeneracijo. Včasih se zdi, da si kljub zadostnemu počitku vedno bolj utrujen/a in da ne rabiš toliko spanja. Ne pusti se zavesti, saj boš z dovolj počitka pomladansko utrujenost hitreje premagal/a.

SPROSTITEV: Poleg spanja je tudi sprostitev zelo pomembna. Naj bo to peneča kopel, maska za obraz, sprehod v naravi ali dobra knjiga, potrebno je najti čas za ''odklop''. Čas ko se fokusiraš nase, tvojemu telesu omogoča regeneracijo in dodatno energijo. Posledično se boš mentalno počutil/a bolje in saj veš kako pravijo: ''Zdrav duh v zdravem telesu.'' In ko se tvoja duša počuti dobro, ji bo telo sledilo.

TELESNA AKTIVNOST: Gibanje je pomembno, to že vsi vemo. Tudi kratke vadbe nekajkrat tedensko delajo čudeže. Z vadbo ne mislimo nujno fitnesa. Poišči vadbo, ki ti ustreza. 30 minut teka, sprehod, plavanje v bazenu? Karkoli tvoje telo spravi v gibanje, šteje! Zakaj? Vzpodbudi metabolizem, izboljša prekrvavitev ter poveča izločanje serotonina, hormona sreče. Kaj še čakaš? ?

PREHRANA: Obstaja velika verjetnost, da se utrujenosti ne boš znebil/a brez, da bi pozornost namenil/a tudi hrani, ki jo uživaš. Uravnotežena dieta je vse. Ker nam pozimi manjka vitaminov in drugih elementov, ki so nujni za usklajeno delovanje našega organizma in če do sedaj za to še nisi poskrbel/a je zdaj zadnji čas. V prehrano vključi čim več sezonskega sadja in zelenjave. Rezultati bodo vidni povsod: nohti bodo močnejši, lasje bolj sijoči, koža bo zdrava in tudi splošno počutje bo boljše.

Včasih pa s prehrano ne zmoremo vnesti dovolj potrebnih vitaminov in mineralov in takrat si lahko pomagamo s prehranskimi dopolnili. Precej učinkoviti so izdelki, ki vsebujejo železo. Železo je namreč element, ki je sestavni del rdečih krvničk, ki po našem telesu prenašajo kisik. Kadar nam železa primanjkuje, lahko pride do motene oskrbe tkiv s kisikom, kar se lahko kaže kot utrujenost, brezvoljnost, pojavijo se lahko težave s koncentracijo, krhki nohti in lomljivi lasje.
Super dopolnilo za vse zgoraj naštete težave je tonik Floradix Floravital. Gre za zeliščni tonik s tekočim železom, zelišči in sadnimi koncentrati. Vsebuje železo v obliki fero glukonata, ki ga telo zlahka vsrka. Poleg železa vsebuje tudi vse potrebne vitamine, ki prispevajo k delovanju imunskega sistema, ter povečujejo absorpcijo železa.

Več o izkušnji s tonikom si lahko prebereš tudi na Oopsi blogu.

Železa pa ne primanjkuje samo spomladi, ampak skozi celo leto. Posebno v hladnejših mesecih ga povezujemo z mrzlimi nogami in rokami. Več si preberi v tej objavi.

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.